10 Şubat 2012 Cuma

DALİ VE VAN GOGH ELELE

Kült iki ismin sergileri İstanbul'da. Evet hem Dali hem de Van Gogh eserleri İstanbul'da.

Biliyorsunuzdur Dali sergisinin bitmesine çok az vakit kaldı. Açıkçası bu sergiye gitmeyi planladık ama iş,güç ve hava şartları yüzünden bir türlü organize olamamıştık.

Tekrardan hatırlatayım "DALİ" sergisi  MSGSÜ Tophane-i Amire 'de 26 Şubat Pazar günü saat 19.00'a kadar devam edecek. Sergi, sabah saat 10.00 itibariyle açılıyor. Biletler 7-12 TL arasında.

İlahi Komedya, Gala ile Akşam Yemeği ve Sürrealizm İzleri isimli konseptlerine ait 121 adet eseri sergilenecek. Serginin bitimine az bir süre kaldı, kaçırmamakta fayda var.


                                                                                                                                                             Van Gogh'un renkleri İstanbul'a yansıyacak

Dali dışında "Van Gogh Alive" isimli serginin eserlerini bu sefer dev ekranlarda kolon,zemin ve tavana yansıtılmış şekilde görmek fikri çok hoşuma gitti benim açıkçası ve sizle de paylaşmak istedim.


Abdi İbrahim firmasının 100.yılı kuruluş amacıyla sponsor olduğu bu sergi, 10 Şubat-15 Mayıs 2012 tarihleri arasında İstanbul Karaköy Antrepo 3'de yer alacak.


Daha sonra, 15 Ekim 2012 gibi de Ankara'da sergilenecek. Ankaralı sanat severlere duyurulur.

Van Gogh Alive sergisinin bilet fiyatları 11-. 18TL arası. Ben bu pazar eğer hava şartları izin verirse her iki sergiyi de geziyor olacağım. Herkese iyi hafta sonları diliyorum.


3 yorum:

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

rica ederim Yasemin Sevgiler

Unknown dedi ki...

İkisine de gitmeyi çok istiyorum.Van Gogh'a çocukluğumdan beri âşığım!Dali de ilk gençlik yıllarımın âşkı:)Hatta Dali gitti sanmıştım,bu haftasonu tevafuken öğrendim;buradaymış!:)Önümüzdeki haftasonu da ben gitmek istiyorum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...