1 Kasım 2012 Perşembe

AEROPLANE


Dikkat ettim de bu sene ne kadar Belçikalı grup ve müzisyenleri takip etmeye ve extra sevmeye başlamışım. Gotye'den tutunda "Somebody That I Used To Know isimli müthiş şarkısıyla hatırlarsınız, Triggerfinger'a. Onlar için  de"I Follow Rivers" şarkısının muhteşem coverını yapanlar olduğunu söyleyebilirim. Tavsiye ederim eğer bu şarkının inanılmaz keyifli bir coverını dinlemek isterseniz.

Düşündüm de bu Belçikalı müzisyenler konusu hayatıma dünya tatlısı bir Belçikalı dostumun girmesi ile başladı. Sanırım bu konuda ki algıda seçicilik olayım onunla birlikte doğmuş oldu.

İşte asıl şimdi üçüncü bir Belçikalı grup Aeroplane'den bahsetmek istiyorum.




Stephan Fasano ve Vito Deluca'dan oluşan grup, indie disco'nun en önemli temsilcilerinden biri olarak kabul görüyor. Daha doğrusu elektro müziği farklı ve üst yapılar ile güçlendirerek inanılmaz melodik ve keyifli işler ortaya çıkarıyorlar.

Yaptıkları müzik yukarıda yazdığım diğer müzisyenlerden çok farklı ama ben onları keşfettiğimden beri dinlemeden duramıyorum.

Yaptıkları her şeyi seviyorum ve keyifle dinliyorum. Başka bir deyişle onların müzikleri bana çok hitap ediyor.

Bu nedenle paylaşmak istedim. Hiç belki tarzınız olmasa bile dinlediğinizde melodisi ile sizi yakalacağına inanıyorum.


80'lerin tınılarına yeni dönem disco ve house altyapılarını ekleyerek benzersiz bir akım yarattıklarını düşünüyorum.


Müzik de zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek aşağıda "We Can't Fly" ve "Whispers" isimli birbirinden çok farklı iki şarkılarını sizlerle paylaşacağım.

Daha önce iki kere Türkiye'ye konser vermeye geldiler. Biri 2009 yılı idi, biri de çok yakınlarda bu Şubat ayında idi.

Asıl güzel haber bu hafta sonu İndigo'da tekrardan sahneye çıkacaklar. Saat 23.30'da . Sevenlerine de ayrıca duyurayım.

Cumartesi gecesi farklı ve eğlenceli müzik dinlemek isteyenlere de tavsiye ederim.







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...