6 Eylül 2012 Perşembe

ACİMAN'IN SANAT GÜNCESİ AYIN BLOGGER'İ


Ne güzel bir sabah.

Günaydın herkese;

Bu sabah masamda tarafıma kurye ile yollanan "Kültür Sanat Haritası" derginin Eylül ayı sayısını buldum. Ne güzel, ne gurur verici bir sürpriz oldu benim için anlatamam.

Geçtiğimiz ay bu derginin editörü Sevgili Neyran ile bir röportaj yapmıştık. Bana dergilerinin hedef kitlesi olan kültür ve sanat ağırlıklı konularla blog yazan bloggerları bulup dergide tanıtmak ve onlarla paylaşmak istediği ortak bir sürü projeleri olduğundan bahsetmişti .

Ama açıkçası bana bu sürprizi yapacağını,ve derginin bu sayısında beni ilk blogger olarak tanıtacağını dün öğrendiğimde sevinçten havalara uçtum.

Neyran'a ve kültür sanat alanında hizmet eden bu çok popüler dergi olan Sanat Haritası'na bana bu şansı verdikleri ve sesimi daha fazla kitlelere ulaştırmamı sağlayacakları için çok teşekkür ediyorum.


Sevgiler,
ACİMAN


1 yorum:

süpertramp dedi ki...

burhan doğançay sergisini ben de gezmiştim hatta hakkında bir post bile hazırlamıştım okursanız sevinirim :) http://dsgallery.blogspot.com/2012/08/todayart-day.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...