23 Ekim 2011 Pazar

KEVIN SPACEY'DEN SONRA ŞİMDİDE AL PACİNO

Hollywood'un baş aktörlerinden 71 yaşındaki Al Pacino, İstanbul'da sahneye çıkacak... Evet yalnış okumadınız, herhalde ender olarak yediden yetmişe, herkesin hayranlığını kazanmış sanatçı ve oyunculardan biridir Al Pacino. Sadece Amerika'da değil onu dünyada sevmeyen olmadığına inanmıyorum.

Al Pacino, 2010 yazında Central Park'taki Delacorte Tiyatrosu'nda oynamaya başladığı, ardından Broadway'e taşıdığı; İtalya, İspanya ve İngiltere'de de sahnelediği Shakespeare'in 'Venedik Taciri' adlı oyununu İstanbul'da  oynayacak.

28 Kasım'da mini bir partiyle duyurusunun yapılacağı
Al Pacino'nun oyunu, Ocak 2012 sonunda dört gala olarak sahnelenecek. Oyun Hasköy'deki Yün İplik Fabrikası'nda sahnelenecek . Lokasyon neden burası bilmiyorum biraz enteresan geldi açıkçası , muhtemelen sponsor olacak firma ile ilgili olabilir.

Bilet fiyatları henüz belli deği ama yüksek olacağını düşünüyorum. Ne yapıp edip, ne kadar ise bu sefer bu oyuna gitmeyi planlıyorum.  Galiba kendime alacağım en iyi doğum günü hediyesi bu olacak. Kevin Spacey'i kaçırdım ve çok üzüldüm. Kevin Spacey'in performansını seyreden bir arkadaşım "Life time experience Selda kaçırdın" demesini unutamıyorum.

Neyse hani oldu da bu oyuna gidilemezse hiç üzülmeyin. Al Pacino, 2004 yılında aynı isimli filmde de oynadı. Baktınız tiyatroya bilet bulamadınız bu filmin dvd'sini seyredebilirsiniz.

Daha önce izlediğim bu filmin konusundan bahsedeyim size. Shakespear'in 16. yüzyıl Venedik'inde geçen zamandan bağımsız komedi-draması bir grup Hristiyan asilzadesinin yazgısını, talihini ve Yahudi tefeci Shylock ile olan ilişkilerini konu alıyor.  Hemen belirteyim film zaman zaman ağır ilerlese bile Pacino, Shylock isimli Yahudi tefeci rolüyle muhteşemdi.

Beraber gidelim dediğim arkadaşlarımla karar aldık, olur da tiyatroya bilet bulamazsak bana eve bu filmin dvd 'sini seyretmeye gelecekler:)

Son olarak şunu demek istiyorum ki biletler hem pahalı olup hem de çok çabuk sürede tükense de ve  sınırlı bir kitleye hitap ediyor olsa da İstanbul'da, şehrimizde böyle dünyaca büyük isimlerin tiyatro adına güzel işler yapması çok sevindirici.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...