23 Eylül 2011 Cuma

TORTURED SOUL

Did You Miss MeTortured Soul’un soul, elektronika ve house harmanlı yüksek tempolu müziğine karşı koyamıyorum.

Onları çok seviyorum ve bu müthiş grubu yazmak istedim. 2009 yılında Babylon'da konserine gittiğimiz ve deli eğlendiğimiz bu müthiş enerjik ve güzel müzik yapan ayrıca birçok prestijli Jazz festivalinden de davet alan grubu bir tanıyın bakalım.

Belki de benim gibi zaten takip ediyor ve seviyorsunuzdur. Tekrardan ülkemize gelirlerse Aciman şiddetle tavsiye eder.



O zaman hadi hep beraber Cuma günü ve onların da hit şarkıları olan "ENJOY IT NOW" moduna girelim. Şu an bu şarkı eşliğinde size bu yazımı paylaşıyorum. Ayrıca "FALL IN LOVE" klibini de ekliyorum. Bu şarkıda en favori ikinci şarkım .

Haydi ben dans etmeye başladım bile:)
Herkese İyi Hafta sonları









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...