2 Ekim 2011 Pazar

3.RICHARD İSTANBUL'DA ! SİZİN TİYATRO BİLETİNİZ VAR MI?

Alternatif yazı buraya...İstanbul Tiyatro Festivali (İKSV) ve İstanbul Şehir Tiyatroları,  Ekim ayında İstanbul'da tiyatro adına çok  büyük bir projeye ev sahipliği yapıyor.  

Dünyaca ünlü yönetmen olan Sam Mendes’in  direktörlüğü altında gene dünyaca ünlü oyuncu ve Oscar ödüllü muhteşem Kevin Spacey’nin başrolünü üstlendiği III. Richard, Ekim ayında İstanbul’da olacak.


Dünya prömiyerini 29 Haziran'da Londra'da yapan ve büyük ses getiren III. Richard, 5-6-7-8 ve 9 Ekim akşamları saat 20.30’da Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi’nde sahnelenecek. Toplam 3 saat sürecek olan oyunda sahnenin üstünde Türkçe altyazı ile oyun dialogları eşzamanlı veriliyor olacak.


Londra'da ki arkadaşlarımın gidip bana öve öve bitiremediği bu oyuna o kadar gitmek istedim ki ilk gittiklerini duyduğumda çok kıskanmıştım. İngiltere vizemin süresi bitmemiş olsaydı onlarla beraber gidiyor olacaktım.

Neyse ki İstanbul'da sahne alacağını duyduğumda dünyalar benim oldu. İnanın bu oyun vesilesiyle uzun süre almayı planladığımız Lale kartı bile satın aldık ki Biletix'de biletler piyasaya çıkmadan önce önden rezervasyon yapalım diye.

Bilet kalmadığını duyunca acayip yıkıldım. 5 gecenin hemen hemen bütün biletleri satılmıştı. Sadece bir gecede ki gösteride yer vardı ve gidilebilecek koltukların fiyatı ise 350 -450 tl tutarında idi.

Lale kart aldığım arkadaşımla beraber birbirimize bakıp bu fiyata Pegasus kampanyasından Londra uçak bileti satın alır, oradaki gösteriye gideriz diye aynı espriyi yapıp konuyu kapattık (Aciman'dan size küçük bir öneri bu arada: Pegasus dış hatlar kampanyalarını ara sıra kontrol edin .Geçen sene böyle bir kampanya ile Londra gidiş dönüş biletini vergiler dahil 200 TL'ye almıştım.)

Neyse konumuza geri dönelim.. Geçen gün gene baktım da bu kalan son biletler zaten Biletix'de satışa çıkar çıkmaz tükenmiş.

Her ne kadar bu gösteriye gidemiyor olsam da şehrimizde tiyatro adına bu kadar önemli bir etkinlik olmasından dolayı çok mutluyum ve gösteriye gidebilecek şanslı kişilere şimdiden çok güzel vakit geçirmelerini diliyorum.

Sevgiler
Aciman

2 yorum:

gülümse dedi ki...

ah ah ah çok isterdim gitmeyi,ilk duyduğumdan beri gitmeyi istiyorum ama maalesef İstanbulda yaşamıyoru ve böyle zamanlarda istanbulda yaşamadığım için kendime küfrediyorum:)

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

Hiç üzülme yazımda belirttiğim giib zaten hic bilet kalmamıştı. Sadece büyük bir organizasyon olduğu için yazı yazdım.

Sevgiler,
Selda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...