18 Kasım 2011 Cuma

BAŞKA BİR CUMA GÜNÜ ŞARKISI DAHA

Hava  dışarıda çok soğuk ama ayrıca bugün harika da bir güneş var. Ve tabiki günlerden Cuma. Bugün çok ama çok keyifliyim. Beni yakından tanıyan herkes bilir keyifli Aciman bir başkadır.

Nedense bugün bir yazı paylaşmayı düşünmüyordum. Önümüzdeki günlerde yayımlayacağım bir sürü güzel güzel yazı taslağını kafamda oluşturmakla meşguldüm.

Fakat yoğun bir iş günü içinde işimi yaparken havanın bu kadar güneşli olması ve tabi ki  günlerden son iş günü olan Cuma günü olmasının etkisiyle şu an kulaklıklarımla dinlediğim  ve sesini sonuna kadar açtığım aşağıda sizle paylaşacağım şarkıyı dinliyorum.

Birkaç seferdir "Cuma günü şarkıları " etiketi altında sizlerle sevdiğim, dinlemekten çok keyif aldığım şarkıları paylaşıyordum. Bugünkü hava, şartlar ve çok keyifli modum bunu da paylaşmam gerektiğini hissettirdi.

Çok yüksek ihtimal şarkıyı biliyorsunuz ya da duymuşsunuzdur. Ben nerede duysam muhakkak dans etmeden duramıyorum. Bakalım siz de bana katılacak mısınız?

Haydi bakalım herkese muhteşem bir hafta sonu dilerim.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...