10 Ocak 2012 Salı

ACİMAN'DAN TAVSİYELER

Önümüzdeki günlerde gerçekleşecek olan şehir aktivetilerinden neler yapılır birkaç önerim olacak sizlere. İnanılmaz yapılacak şey var tabii ama ben olsaydım şunlara gider, vaktimi o şekilde geçirmeye çalışırdım dediğim naçizane önerilerim olacak

İlk aklıma gelenleri paylaşmak istedim.

Bakalım neler varmış...


Geçen haftalarda ki yazılarımdan biri olan Yasemin Mori, 11 Ocak yani yarın gece Babylon 'da. Üstelik bu sefer kendisine Boğaziçi Jazz Korosu da eşlik ediyor olacak. Bilet fiyatları 28 TL. Konser saat 21.30'da. Daha önce kendisinin konserini izledim, gerçekten harikadır.




Çok heyecan ile elimde şu an davetiyesini tuttuğum, uzun süredir beklediğim konser "REDD"
12 Ocak Perşembe gecesi saat, 21.30 Babylon'da. Biletler 44.50TL.  

Akustik performans olacağı için daha da güzel olacak .

12 Ocak tarihli "Redd Softcore" performansını kaçırırsanız,13 Ocak Cuma akşamı tekrardan sahnede olacaklar.


Görmeyi çok istediğim bir tiyatro oyunundan bahsedeyim. Uzun süredir bu oyun zaten gösteriliyor.
Benim ayıbım kaçırmış olmam diyorum. Bu tarihte olmasa da önümüzdeki günlerde seyredip yorumlarımı sizlerle de paylaşacağım. 

Türk tiyatrosunun en önemli baş yapıtlarından biri olan "Keşanlı Ali Destanı", Sadri Alışık Tiyatrosu ve gayet başarılı bir oyuncu kadrosuyla 14 Ocak Cumartesi gecesi 21.00'de TİM Maslak stüdyolarında . Bilet fiyatları 29,50TL- 56 TL aralığında.


 
24 Ocak Salı akşamı İş Sanat Kültür Merkezi Şevval Sam'ı ağırlayacak. Biletleri çok hızla tükenen Şevval Sam'ı kaçırmayın derim. 

Tango,kanto,türkü,sirto ve tatavla havası gibi İstanbul'un geçmiş zaman müziklerinden hoşlanıyorsanız, biletler 35 TL.














Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...