9 Mart 2012 Cuma

DJ MEME ANY LOVE

Bugün Cuma. Yoğun bir  haftanın son iş günü. Açıkçası bugün şirkette Happy Hour eğlencemiz vardı.

Bu hafta sonuna girerken bu tip etkinlikler yoğun iş haftasının stresini alarak hafta sonu neler yapacağımla ilgili bana extra enerji veriyor.


Keşke şimdi yaz olsa da sıcacık bir havada deniz güneş kum keyfi yapsak diye son birkaç saattir hayal ediyorum. Ve bu yaz Çeşme'de geçirdiğim muhteşem tatil günlerim Deja Vu gibi gözümün önünden geçti.

Özellikle şimdi sizle paylaşacağım şarkıyı dinledim bütün gün. Direkt Çeşme geliyor aklıma.

Çeşme'de bilenler bilir Çiftlikköy Okan's Place isimli muhteşem cennet plajda dinlediğim ve keşfettiğim bu süper enerjik ve kıpır kıpır şarkıyı paylaşmak istedim.

Dinliyorum ve yukarda ki resimde gösterdiğim Okan's Place'de olduğumu hayal ediyorum ve bugün Cuma diye Thanks God It's Friday diyorum.

Herkese iyi hafta sonları olsun.







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...