30 Nisan 2012 Pazartesi

MORRİSSEY VE İSTANBUL CAZ FESTİVALİ'NİN İKİ SÜRPRİZİ


"Let Me Kiss You " kulaklarımda çınlamaya başladı bile.

19 Temmuz 2012 tarihi güzel bir tarih.  Ben, o hafta yurt dışında olacağım ama eğer siz o tarihte İstanbul'da iseniz, bence İstanbul Caz Festivali kapsamında şehrimizde olacak bu harika sesli ve ayrıca çok hoş olan müzik adamını kaçırmayın derim.


Beni tanıyanlar bilir İstanbul'da olsaydım çoktan biletler alınmış olurdu hatta organizasyonları şimdiden yapardım bile ama bu sene bazı konserlere bensiz gitmek zorunda kalacak bazı sevgili arkadaşlarım.

Konser, Harbiye Cemil Topuzlu'da olacak. Bilet fiyatları bence biraz yüksek tutulmuş. En yüksek 375 TL ile başlıyor. 275, 165 ve 112 TL olarak gidiyor. Bu arada 23 ve 25 Mayıs'da Lale Kart sahipleri için ön satışlar gerçekleşti.

Nedendir ama Harbiye Cemil Topuzlu'yu bir ayrı severim. Hani belki de çok iyi isimleri orada izlediğim içindir.

Bu sene ki festival kapsamında ayrıca daha önce hiç canlı dinleme fırsatı  bulmadığım iki özel ses olan Erykah Badu ve Esperanza Spalding geliyor. Esperanza konserinde de yurt dışında olacağım. Yan tarafa Esperanza'nın resmini koyuyorum. Çok genç ve başarılı bu caz vokalisti, 2011 yılında" En İyi Çıkış Yapan Sanatçı" Grammy ödülü kazanmıştır.

Küçük bir dedikodu;o sene Grammy ödüllerinde en iyi çıkış yapan sanatçı adaylığına  favori olan  Justin Bieber ödülü kendisi alacağından çok emin olmasına rağmen, ödülü Esperanza kazanmıştır.

Sakın kaçırmayın. Aciman tavsiyesidir.



Amaaaa benim gönlümün birincisi aslında Erykah Badu. Erykah'ı kesinlikle kaçırmamayı planlıyorum.

O harika sesi dışında beni en çok o gece giyeceği kostümleri ve onunla özdeşleşmiş olan saçına bağlayacağı renkli eşarplar, şapkalar heyecanlandırıyor. Temmuz sıcak olacağı için alternatif afro saçları ile de çıkabilir karşımıza.

Aslında Erykah bire bir soft tarz şeklinde biraz Lauren Hill'i andıran, Amerika'da da kabul görmüş bir R&B sanatçısıdır.

Caz festivali kapsamında gelmesi şaşırttı beni ilk duyduğumda. Ama olsun çok izlemek istediğim sanatçılardan biri idi kendisi.  Bag Lady, Sometimes, Love Of My Life ve In Love With You, On & On klasikleri arasındadır. Sizle aşağıda daha caza yakın On &On şarkısını paylaşacağım.

Gelelim Morrissey'e tekrardan. Morrissey'i  asıl hepimiz eminim "The Smitsh" grubundan hatırlıyoruz.

Solo kariyerinde de en az The Smitsh kadar başarılı olabilmiş bir müzik adamı Morrissey.

Etkileyici bir ses, iyi, güçlü bir sahne showu, acıklı şarkı sözlerinden oluşan ama müziğiyle sizi etkileyen birini izlemek istiyorsanız eminim çok keyif alacaksınız. Ben zaten "Let Me Kiss You" hayranıyım. Neler yok ki klasikler arasına giren. "Everyday Is Like a Sunday " The More You Ignore me , The Closer I Get , You Have Killed Me ve daha çok çok .

Ben sanırım sizle Morrissey'in en sevdiğim şarkısı olan Let Me Kiss You şarkısını paylaşacağım.
Ayrıca  Erykah Badu'nun  On & On ve meşhur Bag Lady şarkılarını da.












Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...