9 Temmuz 2014 Çarşamba

TÜRK MUCİZESİ


Herkese Selamlar, Başlık biraz farklı geldi değil mi? Bende bu başlıkla karşılaşsam internette içeriğini merak edip yazıyı tıklamak isterdim.

Ne çıkacak diye sizi daha fazla bekletmeden "Türk Mucizesi'ni açıklamak istiyorum.

Türk Mucizesi,geçen gün alışveriş yaparken girdiğim markette gözüme takılan ve sonradan araştırdığımda da iyi ki almışım dediğim ilk sayısı bu ay itibari ile raflarda olan yeni çizgili mizah dergisinin adı.



Çizgili mizah dergisi, karikatür ve bu dünyayı takip ederek sevenlerinin muhakkak biliyor olduklarını düşündüğüm isim Kutlukhan Perker'e ait bir proje.

Sadece Kutlukhan Perker'in yazarak çizmiş olduğu üç ayda bir çıkacak dergi,Penguen öykü dizisinin ilk serisi.

Geçen gece dediğim gibi aldım ve kimi yerde beni çok güldüren 52 sayfalık bu dergiyi bir çırpıda okudum. Hemen sizlerlede paylasıp tavsiye etmek istedim.

Ne kadar az vakit ayırıyormuşum çizgili mizaha bunu fark ettim öncelikle ve okumaktan da çok zevk aldığımı görünce derginin ikinci sayısını beklemenin farz olduğunu açıkça belirtmeliyim.

Tabii dergi kadar Kutlukhan Perker hakkında da biraz bilgi vermek isterim. Kuru kuru çok iyi yetenek demek yeterli kalmıyor böyle insanlar için. Daha detaylı bilgi vermek lazım. Sen sus işlerin konuşsun mantığında kimdir Kutlukhan Perker bir tanıyalım.



Eğitimini Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Çizgi Film Bölümünde ve New York Wagner College'da tamamladı.

Mizah dergileri olan Gırgır, Fırt, Avni, Lemanyak ve bir sürü yayında görev aldıktan sonra yurt dışına yerleşen sanatçı, The New York Times, The Washington Post, The WallStreet Journal'da çizgilerini yayımladı.

Toplam 8 çizgi roman albümü var ve "Society of Illustrators" üyeliğine kabul edilen ilk ve tek Türk çizer kendisi.

Türk Mucizesi'ne dönecek olursak çok keyifle okuduğum başlıklardan bazıları Hulki, Altan Nasa'nın Gece Vardiyasında Bir Üsküdarlı,10 Kere Maşallah ve Profesyonel oldu.

Sizinde çok keyifle okuyacağınıza inandığım dergiyi takip etmenizi öneriyorum. Şimdi yaz da olduğu için tatilde, plajda ya da havuz kenarında olsun keyifle vakit geçirtecektir size.

Herkese iyi hafta sonları diliyorum.
Mizah hayatınızdan eksik olmasın :)

2 yorum:

Lulu's life dedi ki...

Cuma gunu Bursa feribotunda ne okuyacagimi da boylece bulmus oldum.. buna da merci ;)

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

Ne demek :) Cok sevdim ben. Umarım sende begenirsin Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...