26 Eylül 2011 Pazartesi

MELİS DANİŞMEND'E BAYILIYORUM

İlk youtube'da dinlediğimde hoş ve farklı şarkı sözleri ile beni kendine çekti. Sonra dinledikçe bütün şarkılarına bayıldım. Hoş görünümü, değişik ve kaliteli çekilmiş müzik videoları ve tabiki de güzel sesi  bunların en önemli etkenleri.  Bütün şarkılarını da kendisinin yazdığını öğrenmem ona olan saygımı daha da arttırdı.

Eski gazeteci, yeni Türkiye'nin modern seslerinden biri olan Melis'i takip etmenizi öneririm.

Benim hoşuma gidiyor başta "aa bu ismi duymadım" diyen kişilere "çok enteresan, farklı müzik yapıyor bu kız ve çok da klas " demek. 

Bakmayın benim 7-8 ay önce keşfettiğime Melis'i . Bayağı takipçisi var bu güzel genç solistin. İstanbul'da genelde festivallerde ve Beyoğlu Hayal Kahvesinde performans veren Melis'i seve seve seyretmenizi tavsiye ederim.

"Bin Doz Öfke"," Sarhoşken Pişkin Ayıkken Pişman "Ucuz", "Herşey Normal","Sır"en sevdiğim şarkıları. En son "Kettle" isimli şarkısına video çekti. O da çok şeker, renkli bir video klip.

Bir seyredin bakalım"Kettle" ve "Bin Doz Öfke"  kliplerini. Siz de benim gibi Melis'i sevecek misiniz?









2 yorum:

birdysevda dedi ki...

Ben de sevdim :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Daha önce bir kere dinleme sansim oldu bende begenmistim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...