14 Kasım 2011 Pazartesi

HOMELANDS BENİM İÇİN ÇOK ÖZEL BİR ŞARKI


"Homelands" o bizim "Labunya" şarkımız.  Bu yazıyı umarım okuyacak olan o çok özel arkadaşıma seslenmek istiyorum. Bu yazım senin için... 
Okuduğunda ve şarkıyı dinlediğinde umarım benim gibi  keyif alacak ve yüzünde kocaman bir gülümseme ile beraber geçirdiğimiz o muhteşem özel günü hatırlayacaksın:)

O gün sanki bir film karesini yaşamıştık. İsteseydik de kurgulanamayacak şekilde hemde. Üstü açık spor bir arabada güzel bir yaz günü orman içinden geçerek denize ulaşmamız, sonra yağmura yakalanmamız ve tekrardan yazın sıcaklığı . Tabi ki bütün gün arabada sesi sonuna kadar açarak dinlediğimiz bu şarkı...Ve yaşadığımız komik, şaşkın,huzurlu ve keyifli anılar.

Benim için bu kadar özel olmasının yanı sıra bu şarkı çok ama çok etkileyici. Bilmiyorum daha önce dinlediniz mi? İlk dinleyişte beni çok etkilemişti. Birkaç kere dinledikten sonra ise alışkanlık yaptı diyebilirim.

Kaliteli etnik müzikten, daha doğrusu farklı olsa da içinize işleyen müzikten çok hoşlanıyorum ne yalan söyleyeyim. 

Şarkıda bas,davul, viyolonsel, gitar, keman gibi enstrümanların yanı sıra, muhteşem bir Hint,Afrika soundu hakim. Baş solist Nitin'in yanı sıra çok hoş bir kadın vokal de anlayamadığım bir dilde:) şarkının sonunda eşlik ediyor. Şarkının arasında da sıcacık sesiyle bir var olup yok oluyor. Şarkının sesini açarak dinlemenizi öneririm.Ayrıca sıkı bir "Cafe Del Mar" dinleyicisi iseniz bu şarkıya rastlamanız pek mümkün.




Bu arada Nitin hakkında bilgi vermek istiyorum. Nitin Sawhney 1964 doğumlu, Hint-İngiliz asıllı
müzisyen, prodüktör ve besteci aslında. Onun beğeni toplayan çalışmaları, caz ve elektronik
unsurlarla beraber Asya ve dünya çapındaki diğer etkilenmeleri birleştiren, çok kültürlülük, siyaset ve 
maneviyat gibi temalardan oluşuyor.





Sawhney, solo müzik çalışmalarının yanı sıra sanat ve kültürel konuların tanıtımında da aktif. Çeşitli film festivalleri ve eğitim kurumlarında da görev alıyor.

Umarım sizde benim kadar şarkıdan keyif alır, sürekli dinlediğiniz şarkılar arasına alırsınız .




Aşağıdaki klip " Beyond Skin" albüm kapağını gösteriyor.  Homelands şarkısı bu albümde mevcut.
Bu tip müzikten hoşlanırsanız sanatçının "Displace The Priest" adlı albümü de en az "Beyond Skin" kadar iyi.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

guclu bir kalemin var, basarilar diliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...