21 Ocak 2012 Cumartesi

CAM


Geçen seneden beri programımda olup bir türlü gidemediğim "Cam"  tiyatro oyununa bu hafta gidebildik.

Çok iyi bir kadro eşliğinde hem gülmek hem de hayatın acı gerçeklerini trajik, komik şekilde izlemek istiyorsanız ve hafta içi iş çıkışı 2-3 saat güzel vakit geçireyim diye düşünürseniz hemen bilet alın derim. 

Biz, Profilo AVM içindeki tiyatro salonunda izledik. Bilet fiyatları öğrenci 35 TL, tam 50 TL.
Oyun bu lokasyon dışında Kozyatağı Gönül Ülkü & Gazanfer Özcan sahnesinde ve Caddebostan Kültür Merkezinde de oynuyor.

Oyun iki perde . Saat 21.00'de başlayan oyun üç saat kadar sürdü. İkinci perde kesinlikle daha komik ve espriler daha fazla oyunun içine yerleştirilmiş.

Kadrosu hakikatten çok iyi, oyunculuklara bayıldım. Gerçekten hepsi kendi rolünde çok başarılılar.

Oyuncular, Dolunay Soysert, Deniz Çakır, Mete Horozoğlu, ve bizi en çok güldüren, evet süperlerdi dediğimiz hatta oyunun sonunda selam verirken en çok alkışı alan Selen Uçer ve Bülent Alkış'dan oluşuyor.

Konu ise çok insana ait olan bir duygudan doğmuş . İnsanların yaptıkları küçük seçimlerin nasıl kendi ve başkalarının hayatlarını etkilediğini ve tamamen değiştirmesi üzerine kurulu.

Hepimiz zaman zaman birbirimize beyaz yalan ya da geçek yalan söyleyip, karşı tarafı kandırdığımızı sanıyoruz. Bazen ise ikiyüzlü ilişkiler yaşıyoruz. İşte Cam oyunu gerçeklerin su üstüne çıkması ile beraber olayların kadın ve erkek perspektifinden nasıl algılanıp, nasıl yaşama devam ediliyor ile ilgili çok net mesaj verdi bana.

Hem güldüm, hem içlendim hem de hayatta biraz daha naifliği kenara bırakmak gerektiğini ve ikili ilişkilerde ne görüyorsak onu vermemiz gerektiğini bir kere daha gördüm.

Kısacası ben çok keyif aldım. Dostlarla güzel bir gece alternatifi yapmak isterseniz öneririm.





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...