25 Ocak 2012 Çarşamba

OCAK AYI BİTERKEN ...

Ne çabuk geçti Ocak 2012? Aslında çok güzel başladı benim için. Özellikle bu hafta inanılmaz yoğun ve keyifli. Ocak ayı biterken  ay sonu finaline yakışan bazı önerilerim olacak.


Özellikle ilk yazacağım "Seyahatname 2" isimli modern dans gösterisine maalesef ben gidemiyorum. Bu akşam olan temsile sizde benim gibi gidemeyeceksek diye üzülürseniz hiç merak etmeyin çünkü Şubat,Mart ve Nisan ayı içinde de gösteriler olacak.Bu akşam işiniz yoksa iş çıkışı atlayın gidin derim.

İstanbul Devlet ve Opera Balesinin sergileyeceği bu dans gösterisi Beşiktaş Belediyesi Fulya Sanat Merkezinde oynuyor. Bilet fiyatları 20TL.

Kurgu ve koreografisini benim çok severek takip ettiğim usta isim Beyhan Murphy'nin yaptığı ve konusunu Evliya Çelebi'nin 17. yüzyıl'da kaleme aldığı seyahat gözlemlerinden alan bu modern dans gösterisini seyretmek çok güzel olsa gerek.

Beyhan Murphy'nin hazırladığı her gösteri  inanılmaz oluyor benden söylemesi. Yıllar önce onun "Seyahatname " ve"GülDestan" dans gösterilerine bayılmıştım.


Dün iş emailime aşağıda bahsedeceğim galeri ve sergi bilgisi geldi.

İnceledim,çok keyifli göründü. 29 Ocak tarihine kadar Hüsrev Gerede Caddesi No:37 Teşvikiye'de olan "Yüzsüzler" isimli sergiyi  Galeri İlayda'da görebilirsiniz.

 Saat 19.00' a kadar galeri açık. Gazi Sansoy'a ait olan resimler sanatçının Avrupa Rönesans resmine duyduğu büyük hayranlık sonucu ortaya çıkmış.

No:3261x175x2 cm2011Tuval üzerine karışık teknik / Mixed media on canvasNo: 36110x140 cm2011Tuval üzerine karışık teknik / Mixed media on canvasNo: 11143x110 cm2011Tuval üzerine karışık teknik / Mixed media on canvas




bugün, hiçbir şey…26 Ocak Perşembe akşamı saat 20,30'da Beyoğlu Kumbaracı 50 sahnesinde çok farklı bir şey izlemek isterseniz, koreograf İlyas Odman'ın Floransa "Fabbrico Europe" festivalinde de sergilediği "Bugün, Hiçbir Şey " isimli çalışmasını seyredebilirsiniz.

Tek perde şeklinde gösterisini yapacak olan sanatçı, video gösterileri ve Sezen Aksu'nun İstanbul Hatırası isimli şarkısı eşliğinde dansını sergileyecek.







27 Ocak Cuma akşamı ise şahsen geçen sene en az dört kere izlediğim ve her seferinde çok keyif aldığım Türkiye'deki en özgün müzik grubu olan "Büyük Ev Ablukada" grubunun konseri . Saat 23.00'de Babylon'da sahne alacaklar.

Hem konser hem de stand up  tadında çok keyif alacağınız bir gece olacağını garanti edebilirim. Zaten inanılmaz takipçileri var bu grubun . Ben de dört kere gittiğime göre fena sayılmam hani:)

Bilmeyenler için küçük bir not. Baş solist hepimizin çok sevdiği "Bartu KüçükÇağlayan"

Aşağıya benim çok sevdiğim "En Güzel Yerinde Evin" şarkısını paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...