4 Ocak 2012 Çarşamba

YENİ YIL VE İLK HAFTALARI MÜTHİŞ

Yeni yıl o kadar hızlı başladı ki. Şehrin ateşi yakılmış bile.  Konserler,tiyatrolar,yeni oyunlar, yeni filmler, sergiler ... Hangisine yetişilir inanın bilmiyorum.  Sizin için bu haftanın ve önümüzdeki günlerde kendi zevkime göre beğendiğim,öne çıkabileceğine inandığım birkaç aktiviteden bahsetmek istiyorum.

Şimdiden herkese iyi eğlenceler olsun.

6-7-8 Ocak Babylon "Oi Va Voi" konseri. Bu onların sanırım üçüncü veya dördüncü kez Türkiye'ye gelişleri. Her seferinde sıkılmadan zevkle seyrettiğim bir grup. Giderseniz kesinlikle sizi eğlendireceklerine dair garanti verebileceğim bir grup.
Müthiş şarkıları var. Asıl çok ama çok eğlendiriyorlar. En son kendimi bu konserde sürekli zıplarken hatırlıyorum :) Biletler 55 TL. Konser saat 22.30'da.


6 Ocak "Gevende" Beyoğlu Hayal Kahvesi sahnesinde saat 22.30'da performans gösterecek. Eğer bu grubu dinlemediyseniz bence gidin derim. Soundları harika. Biletler 28 TL. Geçen sene İKSV binasında konserlerine gitmiştim. Harika vakit geçirdiğimi söyleyebilirim.





13 Ocak Ghetto'da  22.30 "Vega" konseri. Çok uzun zaman önce kendisinin hayranı oldum. Bülbül sesli sanatçı derler ya aynen öyle. Bu hayli ünlü rock grubunu kaçırmayın diyorum. Biletler 30-40TL.







12 Ocak Beyoğlu Borusan Müzik Evi
"Esbjerg Ensemble" Danimarka'nın en ünlü oda müziği topluluğu. Ben bu tip farklı uyumlu,güçlü müzik topluluklarına bayılıyorum. Nefesli ve yaylı çalgıların, piyano ve perküsyon ile olan harmonisinden hoşlanıyorsanız, biletler 20 TL.









Ve merakla beklediğim 13 Ocak'da vizyona girecek "ZENNE" filmi.
48. Altın Portakal Film Festivalin'de büyük yankılar uyandıran ve eleştirmenlerce de çok beğenilen filmin bir sürü ödülü var.

Senaryo, 2008 yılında babası tarafından gay olduğu için öldürülen Ahmet Yıldız'ın gerçek hikayesinden uyarlanmış. Töre kuralları, nefret cinayetleri, bastırılmış kalıplar altında kimlik arayışları bayağı güncel bir konu.

Filmin kostüm ve müziklerini de çok merakla bekliyorum. Özellikle dans koreografları ünlü Alman dans topluluğu Pina Bausch ekibi tarafından hazırlanmış.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...