22 Mart 2012 Perşembe

BAHAR GELDİ EYVALLAH ...


Evet, yazı yazmak yerine önce şarkıyı paylaşmak istedim. Şarkının orijinal adı "Bosa Noga" ama benim için kesinlikle nakaratında ki "Bahar Geldi Kapımıza Eyvallah" ...

İşte size bahar gününe benzeyen bir ses. 20 Mart gecesi çok sevdiğim canım arkadaşımın doğum günü vesilesi ile tanıştım bu şarkıyla. Şarkının sözlerini dinlemenizi rica ediyorum. İnanılmaz. Şu birkaç gündür yaşadığımız o muhteşem baharın gelişini simgeliyor sanki.

Bu vesileyle de güzel sesli solist Fatima Spar hakkında da biraz bilgi vermiş olayım.

Avusturya'ya göç etmiş bir aileden gelen Fatima Spar, Balkan, Türk ve Gypsy müziğini New Orleans Swing, Punk ve Caz ile harmanlıyor.

2006 yılına kadar solo kariyerini devam ettiren Fatima, 2006 yılında bu şarkıda da kendisine eşlik eden "Die Freedom Fries" ile grup oluşturarak bayağı sevildiler.

En güzeli ise şarkılarının yarısını Türkçe söylüyor. Bunun dışında Almanca ve İngilizce ağırlıklı ama yurt dışında yabancılara ağırlıklı Türkçe caz yapan ender sanatçılardan birisi kendisi.

Geçen sene Nisan ayında ülkemizde de konser veren grup tekrar gelirse ki burada da çok seviliyorlar Aciman tavsiyesidir, kaçırmayın derim.

Canlandım
Şanlandım
Üşümüştüm
Isındım
Solmuştum
Doğruldum
İçime doğa doğa
Yaz başımızda
Bahar Geldi Kapımıza Eyvallah ....



2 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

İyi ki geldi Bahar, meğer ben güneş enerjisi ile çalışıyor muşum :)

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

Aynen ::)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...