2 Aralık 2011 Cuma

CİGALA VE AVEA SIRA DIŞI MÜZİK KONSERLERİ

17 Aralık 2011 tarihindeki Aya İrini Müzesinde yankılanacak muazzam bir ses ve konserden bahsetmek istiyorum. Diego El Cigala.

Dieo El Cigala'yı çok sevdiğim bir arkadaşım bana tavsiye etti ve bu sanatçıyı biraz araştırınca ve onu dinleyince ne kadar güzel bir müzik adamıyla tanıştığımı anladım.

Arkadaşım da çok başarılı bir blogger. LifeCovery isimli blogu olan sevgili Nevbahar'a çok teşekkür ediyorum beni Cigala ile tanıştırdığı için.

Cigala'nın muhteşem ses rengi dışında fiziksel özelliklerinden özellikle yüz hatlarının ne kadar bu müzik janrına uygun olduğunu göreceksiniz:) Dünyaca ünlü jazz sanatçısı Bebo Valdez ile yaptığı iş birliği sonucu Jazz ve  Flamenko birlikteliğinin harika sonuçları olduğunu dünyaya duyurmuş oldular.

Cigala bana biraz da Buika'yı başka bir deyişle onun buğulu sesinin erkek versiyonunu anımsattı dinlerken.. Ah ah Buika da bir rüyadır ya ...

Neyse hemen duyuralım Cigala, "Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri" kapsamında İstanbul' Aya İrini'de olacak. Aya İrini zaten büyüleyici bir mekan.  Orada özellikle klasik müzik konserlerine gitmiştim. Bu konser de çok şahane olacakmış gibi geliyor.

Flamenko müziğini de seviyorsanız, mekanla müzik birleşip müthiş bir ikili yaratacak o gece diyebilirim. Konser saat 20.00'de başlayacak. Bilet fiyatları 45 TL- 112 TL aralığında. Bu yazıyı özellikle erken yayınlanmak istedim çünkü biletlerin hemen tükeneceğine inanıyorum.

Aşağıda özellikle siyah beyaz çekilmiş bir canlı bir performans videosunu paylaşıyorum. Çok etkileyici. Dinledikten sonra hemen bilet almakta fayda var. Konsere gideceklere şimdiden hepinize çok iyi eğlenceler diliyorum.




2 yorum:

... dedi ki...

Ayyy sen iyi ki varsın, her yazını okuduktan sonra böyle bir heyecanlanıyorum, takvimler açılıyo filan:D

Videoyu izledim, bayıldıım. Gidebilirim umarım^^

Bu arada Contemporary Istanbul'a gittim cumartesi:) Burada da anlattım;
http://a-load-of-junk.blogspot.com/2011/12/joyun-dopdolu-haftasonu.html

Sevgiler^^

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

Cok Tesekkur Ederim. Cok naziksin. Begenmene cok sevindim.

Bence de bunu kacırmamamız lazim. Aya Irının akustigiyle bu ses birlesince ortaya acayip bir enerji cıkacak . Bende bir arkadasımdan haber bekliyorum ok desin hemen bilet alacagim.

Senin blogunda cok hos. Zaten takipcinimm

Sevgiler
Selda Aciman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...