11 Aralık 2011 Pazar

GÜLE GÜLE MR.ACİMAN

Geçen hafta ailemizin en büyüğü dedemi kaybettik. Sevgili dedem Leya.

Kendisi yurt dışında yaşıyordu. En son 3 yıl önce görüşmüştük,yanımızda olmadığından ve çok beraber vakit geçiremediğimizden dolayı vefatı beni gerçekten çok üzdü. Sevdiklerimizle özellikle büyüklerimizle çok vakit geçiremiyoruz. En azından benim için galiba biraz da şartlardan dolayı o şekilde oldu. Ama her Cuma muhakkak ritüel olarak telefon konuşmaları yapar, hatırını sorardım. Galiba son zamanlarda konuşmalarımızı biraz ihmal etmiş olduğumdan kızıyorum kendime, hayat işte...

Galiba bizim ailedeki deli özgür ruhumu sevgili dedemin genlerinden alıyorum. O da çok şeker kendine has bir şahıs idi. Sevgili babaannemi kaybettikten sonra bile hayata sımsıkı bağlanmayı başarmıştı.Pasaportunu eline alıp kimseye haber vermeden seyahatlere çıkardı. Çok genç ruhlu yaşamı seven biriydi. Mekanı cennet olsun.

Ölüm haberini aldıktan bir kaç gün sonra arabamda radyoda bu şarkıyı dinlerken göz yaşlarımı tutamazken buluverdim kendimi. Neden bilmiyorum ama bu şarkının gücü onu hatırlattı bana. Muhteşem besteci ve söz yazarı John Legend'in "Live It Up" şarkısı.

Sevgili dedemin yaşam sevgisine hitaben bu şarkıyı ona hediye etmek istiyorum.

Huzur içinde uyu.

3 yorum:

Trendydolap dedi ki...

:(

... dedi ki...

Başın sağolsun canım. Huzur içinde uyusun deden...

Aciman'ın Sanat Güncesi dedi ki...

Tesekkur ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...