18 Aralık 2011 Pazar

YASEMİN MORİ; I LOVE YOU

18 Aralık 2011 Pazar, saat 23.40; Şu an o kadar mutluyum ki. Sevgili Yasemin Mori Habertürk'de canlı yayında. En sevdiğim şarkılarından biri olan "Arjantin"'i seslendiriyor. Hatta şimdi "Nolur Nolur" isimli şarkısı. Süper, çok eğlenceli.

Biraz uykum olmasına rağmen dayanamadım dinliyorum. Çok ama çok başarılı,kaliteli ve yetenekli buluyorum bu kızı. Kendimce o benim gizli keşfim.

Onun halihazırda çok fanı olmasına rağmen bundan 2 sene öncesiydi galiba bir perşembe akşamı gece bir şeyler içelim derken kendimizi Babylon'da bulmuştuk .

Yasemin Mori konseri vardı o gece.

Performansına başladıktan sonra hayran kaldık kendisine . "Aslında Bir Konu Var" şarkısını daha önce bir iki kere dinlemiş ve hemen dikkatimi çekmişti soundu. Ama onun söylediğini bilmiyordum. Hele o video klip yok mu 2008 yılında ekranlarda dönmeye başlayan ve son zamanlarda yapılmış en özgün yerli video klip .

Ufak tefek  ama sahnede devleşen ve sesini çok güzel yansıtan bu şeker mi şeker minyon kadın, benim çok sevdiğim pop, rock ve indie tınılarından muhteşem müzik yapıyor.  Başka bir deyişle benim için en önemli olan muhteşem sahne hakimiyeti. Biraz öncede de belirttiğim gibi sahnede devleşiyor.

Şu an ikinci albümün hazırladığını ve yakında piyasaya süreceğinden bahsediyor.
Ben ise dört gözle onun gene canlı performansını seyretmeyi bekliyorum.

Aşağıya benim ona hayran kalmamı sağlayan "Aslında Bir Konu Var" şarkısını paylaşıyorum. Beni çok etkilemişti. Bir iki kere dinledikten sonra nedendir bilmem ama üst üste şarkıyı dinlemek istiyorsunuz.

 Bir bakın bakalım sizde benle aynı fikirde olacak mısınız ?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...