31 Ocak 2012 Salı

THE CIVIL WARS

The Civil WarsBu hafta, yoğun yağan kar ve hava şartları yüzünden hemen hemen tüm konserler, tiyatrolar, galeri açılışları kısacası şehrin faaliyetlerinin çoğu ertelendi.  İnanın benim de hiçbir şey yapasım yoktu bazı Oscar adaylığı olan birkaç film seyretmek dışında:)

Ama havalar yumuşar yumuşamaz gene inanılmaz yoğun bir tempoyla İstanbul'u beraber yokluyor olacağız.


Asıl şimdi Salon IKSV'nin önümüzdeki aylarda İstanbul'a getireceği "The Civil Wars" grubunu duyunca yazamadan edemedim.

Bildiğiniz gibi ben blogumda kendi sevdiğim grupları, müzisyenleri,şarkıcıları tanıtmaya çalışıyorum.

Mümkün olduğunca daha farklı ve kaliteli iş yapan insanları tanıtmak aslında daha da hoşuma gidiyor.

Sizlerle "The Civil Wars"grubunu bağımsız olarak paylaşacaktım. İstanbul'a geldiklerini duyunca hemen bu yazımı hazırlamak istedim.

Madem ki buraya bizi ziyarete geliyorlar,duyduk duymadın demeyin diyerek 4 Nisan 2012 Çarşamba akşamı saat 21.30'da "The Civil Wars" konserini duyurmak isterim.

Harika bir konser bizi bekliyor olacak. Bilet fiyatları gayet uygun 25-35TL arasında.

The Civil Wars için folk,country ve rock  birleşimi tarzında müzik yapan bir grup diyebiliriz. Ağırlıklı folk müziği hakim soundlarında. Ama asıl onları bu kadar popüler yapan başka bir unsur ise klasik ve hit şarkıları çok keyifli cover yapmaları. Micheal Jackson'un "Billie Jean" ve Leonard Cohen'in "Dance Me To The End Of Love" coverlarını dinlemek çok keyifli. Bu iki coverları bayağı beğeniliyor.

Şahsen ben bu coverlardan bağımsız olarak "Barton Hollow" ve "Poision and Wine" ve "Forget Me  Not" isimli şarkılarını seviyorum. Çok uzun süredir bu şekilde farklı bir müzik janrı icra eden bir grup gelmemişti İstanbul'a.

 İKSV gene elit bir seçim yapmış. Amerika'da bayağı popüler olan,sahne kimyaları yüksek olan bu grubu kaçırmayın derim.








1 yorum:

Adsız dedi ki...

It's hard to come by experienced people about this topic, however, you seem like you know what you're tаlκіng about!
Τhаnks

Visit my page - Company incorporation Dubai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...