3 Şubat 2012 Cuma

ŞUBAT AYININ SÜPRİZ BAYANLARI

Şubat 2012 ayında evet bir başında bir de sonunda iki güzel, iki harika sesli çok hoş bayanlar ülkemizde konser verecek.

Biri, 9 Şubat 2012 gecesi saat 21.00'de Garaj İstanbul'da sahne alacak olan Charlyn Marshall.

Sahne adı "Cat Power" dersem belki hemen tanıyacaksınız.  9 Şubat gecesi arkadaşlarım önceden bana Cem Yılmaz gösterisine bilet aldıkları için maalesef gidemeyeceğim ama sizlere önerebilirim.

Cat power, Aciman tavsiyesidir. Kendisi bence insanın içini yakan bir sese sahip.






Ve asıl benim sabırsızlıkla beklediğim 23 Şubat 2012 Perşembe gecesi saat 21.30'da Babylon'da performans gösterecek olan Belçika asıllı Selah Sue.

Selah Sue'nun 66 TL olan biletleri  çok kısa sürede tükendi, şu an satışta olan bilet fiyatları 88 TL.

Catpower'in da 45 TL bedelli biletleri de tükendi. Sadece 55 TL olan biletler satışta. Hızlı davranmakta fayda var.

Zaman zaman Amy Winehouse ama ağırlıklı Buffy tadında bir ses aralığı olan Selah Sue sahnede ise çok hareketli. Canlı konserini Youtube'dan seyretmiştim,süper samimi ve çok eğlenceli.

Bence kendisinin müzik dünyasında ki yeri  Belçika'nın biraları ve midyeleri kadar güzel. Mussels & Brussels :)





Kendisini hemen RaggaMuffin şarkısıyla hatırlayacaksınız ama ben sizle aşağıda canlı bir performansını paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...