28 Şubat 2012 Salı

MALİA 24 MART'DA GELİYOR.

Ben ne kadar temiz kalpliyim? Sevdiğim ve aklımdan geçirdiğim özel isimlerin İstanbul'a teker teker gelmeleri acayip hoşuma gidiyor.

Afrika kökenli muhteşem ses Malia, 24 Mart gecesi Tamirane'de saat 22.30 itibari ile sahne alıyor olacak.Bilet fiyatları 45 TL.

Sevgili dostlarımı yaptıkları bu güzel sanatçı seçiminden dolayı tebrik ediyorum.

Tamirane, Caz müziği olsun diğer kaliteli konser seçimleriyle, müşteri kitlesi ve kusursuz lokanta hizmetleri ile şehrin en kaliteli yeri olmak konusunda çok doğru adımlarla ilerliyor.



24 Mart tarih olarak biraz daha havaların güzel olacağı bir dönem. Bu şekilde bir yorum yaptım çünkü çok iyi konserlerde konser mekanı  maalesef tıka basa doluyor. Hatta bazen kalabalıktan dışarıda konserleri dinlemek zorunda kalıyoruz. Olsun, bu sese değer diyorum.

Jazz ve Soul'un en iyi renklerinden biri diyebiliriz onun için. Hele Nina Simone'un şarkılarını yorumlayacağı "Black Orchid" albümünü tanıtacak desem. Çok keyifli bir gece olacağına inanıyorum.
Sizle dinlemekten en keyif aldığım şarkılarından birini paylaşmak istedim.

24 Mart Cumartesi gecesi  İstanbul'da olacağım için çok mutluyum.Tamirane'de görüşmek üzere.


                             









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...