6 Nisan 2012 Cuma

THE BRANDT BRAUER FRICK ENSEMBLE



The Brandt Brauer Frick Ensemble grubu ile bu sene tanıştım.

Çok da geç kalmış sayılmam sanki çünkü grup, 2008 yılında yanda resimlerini göreceğiniz Alman kökenli Daniel Brandt, Jan Brauer ve Paul Frick isimli üç klasik ve caz eğitimli müzisyen tarafından kuruldu.




Neden beni bu kadar etkiledi çünkü yaptıkları müzik klasik müzik, techno,house ve caz kokteylinden oluşmakta.

Orijinal doğaçlama ve yaratıcılığın hakim olduğu konserlerinde arka planda var olan elektronik soundun kulaklara yansıması çok etkileyici.
Ama burada orijinal olan yansımanın tamamen normal enstrümanlar ile yapılıyor olması. Keman, çello,trombon, tuba,arp ve perküsyon ile.

Müzikte bence 1-2 adım ileriden öncü olarak geliyor bu grup. Belli bir tarza sıkışmıyorlar ama belirli temalar arasında da rahatlıkla kayabiliyorlar.

Bütün bu harmoniyi sadece 3 kişi ile değil bayağı kalabalık bir müzisyen grubu olarak toplam 9 kişi ile gerçekleştiriyorlar. Avrupa'da festivalden festivale koşan grubu umarım ülkemizde de her sene düzenlenen elektronik müzik festivali kapsamında ya da başka bir festival kapsamında seyredebiliriz. Buradan organizatörlere duyurmak isterim. Farklı, yenilikçi ve çok eğlenceli bir grup.

Sizle iki video paylaşmak istiyorum. Birinci video, 2011 yılında Viyana'da gerçekleşen "Electronic Beats" Festivalinde ki canlı performansları. Dinleyin çok eğleneceksiniz.

Sırasıyla "Mi Corazon", "606" ve muhteşem şarkıları "Pretend". İkinci videoda ise Pretend'in vokalist Emika ile başka bir festivalde düet yaptıkları versiyonunu da paylaşmak istedim. Harikaaa.

Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese.





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...