26 Kasım 2012 Pazartesi

"EXTREME" BİR GECE



Geçen hafta Extreme Audio'nun 10.yıl gecesi kutlamasına katıldım. Extreme Audio'nun showroomunda gerçekleşen gece çok nezih ve keyifli idi. 




Chivas'ın sunduğu ikramlarla beraber gecede bol bol ürünleri inceleyerek ve aşağıda da bahsedeceğim çok özel bazı ürünlerin tasarımcıları ile sohbet ederek geçirdim. 

Ayrıca geceyi inanılmaz ses sistemi ile hazırlanmış mini bir Aydın Esen konseri ile bitirdik.  






Hemen bilmeyenler için Extreme Audio hakkında bilgi vermek istiyorum. 

Dünyadaki en önde gelen 72 hi-fi markasının 10 yıldır genel distribütörlüğünü yapıyor firma. 
2002 yılında firmanın sahibi Orhan Aydoğan'ın müziğe olan tutkusu ve Hi-fi cihazlarına olan özel ilgisi nedeniyle kuruldu. 

Bir kişinin özel ilgisinin ne kadar niş ve verimli bir yatırıma döndüğünü dünya basınında da geniş kapsamlı yer almalarıyla çok net görebiliyoruz. Firma ve ürünler ile ilgili daha fazla detay ve hatta online shopping için lütfen tık tık.

Markalar içinde neler yok ki?



İnanılmaz özel elektronik müzik,ses ve sinema sistemlerinden oluşuyor hepsi. O kadar güzel ki hepsini satın almak geliyor içinizden. Hele müzik dinlemeye ve iyi sistemlere düşkün iseniz. Küçük bir ekipmanla dinlediğiniz müziğin kulağınıza ve izleyeceğiniz bir filmin gözlerinize katacağı görsellik ve ivme inanılmaz. 

Dün özellikle yakından da inceleyince ne kadar tarz ve özel içeriklere sahip olduklarını gördüm, hayran kaldım. Elektronik ürünler, hoparlörler,ses kolonları, analoglar,stereolar, kablolar ve ev sinema yani multiroom servisleri mevcut. 

10. yıl kutlamalarının en önemli misafirlerinden biri aslında yoğun programından dolayı geceye katılamayan dünyaca ünlü ses filozofu ve ses mühendisi Ken Ishiwata idi. Mr.Ishiwata dünyaca ünlü Marantz'ın tasarımcısı ve marka elçisi. 

Yoğun programından dolayı kendisi gündüz ki basın toplantısına katıldı. Geceye gelemediği için  ropörtaj yapamadık ama aldığım duyumlara göre kendisi inanılmaz mütevazi ve tatlı biriymiş. 


Bu kadar tecrübeli bir insanla sohbet etmek çok keyifli olacaktı ama artık öbür sefer diyorum. 

Ürünler için sadece teknolojik açıdan yorum yapmadan daha çok sanki mekanlar için sofistike, dekoratif çözümler sunabilen, teknolojiyi estetikle harmanlayan ürünler diyebilirim. 

Geceden gözüme kestirdiğim ve bayıldığım ürünlerle ilgili bazı görselleri paylaşmak istiyorum. Hepsi birbirinden enteresan ürünler ama benim en çok dikkatimi çeken ilk şey özel tasarım akustik ses kolonları.


Tesadüf bu ya çok sevdiğim bir arkadaşıma rastladım o gece. 

Onla bu dikkatimi çeken akustik ses kolonları hakkında konuşurken,baş tasarımcısının ve şirketin sahibinin kendisi İtalya'da okurken tanıştıklarını ve çok samimi arkadaş olduklarını söyledi .

Böylece Lorenzo Brusci ile tanışıp ürünler hakkında detaylı konuştuk. Dışarıdan sanki bir lamba gibi gözüken alet deli bir şey. 

Odanın tavanına astığınızda, odanın hangi mekanında olursanız ya da hangi bölgesine yürürseniz yürüyün ses kalitesi ve dağılımı inanılmaz baskın ve kulağınızın içinde. 



Çok özel bir ürün olduğunu özellikle belirtti Lorenzo ve bize test ettirtti. 

Öğrendiğim kadarıyla dünyanın her yerine "customs made" yani kişiye özel tasarımlar da yapıyorlar. 

Lütfen sitelerini bir ziyaret edin. Hakikatten şahane. Buradan Linke tıklayabilirsiniz.  

Yanda  üçlü çerçevede paylaştığım ürünler işte onlar.




İşte bu ilk göz ağrımdan sonra en bana keyif veren ikinci ürün ise şu aşağıda resmini paylaştığım sarı neon renkli pikap.  Kırmızı mavi ve yeşil neonluları da var ama bu sarı olanını almamak için zor tutum kendimi.  Sanırım kendime alacağım yılbaşı ya da doğum günü hediyesini buldum. Artık hangisi bahanem olursa:) 

Artık CD, MP3 dönemi yavaş yavaş geçiyor. İnsanlar, müzik dinlerken artık kaliteli ses ya da sıkıştırılmamış ses arayışında. Bu nedenle, yeniden longplay ve pikaplara yoğun talep var. 





Geceden kamerama takılan diğer güzel ürünleri de aşağıda paylaşıyorum. 

Son güzel haber ise Extreme Audio,10.yılları şerefine 30 Kasım'a kadar bir kampanya düzenliyor.  
Eski sistemlerini getirenlere yepyeni bir stereo veya ev sinema sistemini 500 Euro indirimle alma şansı veriyor. 

İlgilenenlere duyurulur.












Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...